۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

فیلم مراسم تشییع همسر آیت الله منتظری

شرکت کنندگان علاوه بر شعارهایی مثل لا اله الا الله, فریاد میزنند ” یا حضرت معصومه! منتظری مظلومه” و “ یا حجت ابن الحسن! ریشهء ظلم را بکن” و “ الله و اکبر” و “ ای مرجع آزاده! آزادیت مبارک” و “ خونی که در رگ ماست! هدیه به ملت ماست“، “ عزا عزاست امروز ، روز عزا ست امروز ، منتظری مظلوم صاحب عزاست امروز ” ، ”تشييع بی‌جنازه، اين هم يه ظلم تازه “.

منتخبی از ویدئوهای تتشييع پيکر همسر آیت الله منتظری 8 فروردین 1389

Balatarin Donbaleh Share/Bookmark

۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

درگذشت همسر آیت الله العظمی منتظری

جرس: همسر آیت الله العظمی منتظری که عمری با صبر و استقامت در لحظات مختلف عمر فقیه عالیقدر همراه ایشان بود تاب و تحمل فقدان فقیه عالیقدر را نداشتند و سرانجام در شامگاه جمعه به دیدار حق شتافتند. ایشان عمری را برای اسلام و انقلاب گذراندند و در تبعید و حبس و در لحظات مختلف یار و همراه انقلاب بودند. از تبعید و زندان و شکنجه حضرت ایت الله العظمی منتظری (ره) تا زندان و شکنجه شهید اسلام و قران شهید محمد منتظری (ره).

برخی از دوستان چنین نقل می کنند که در دوران حبس خانگی فقیه عالیقدر در حکومت جمهوری اسلامی بارها از ایشان خواسته شد بخاطر شرایط سختی روحی از خانه بیرون بیایند و به سفر بروند ولی ایشان تاکید داشتند که تا زمانی که آقا (حضرت ایت الله العظمی منتظری) در حبس خانگی هستند من هم بجایی نمی روم و در کنار ایشان هستم.

ثمره عمر این بانوی مکرمه بجز شهید محمد منتظری(ره) فرزند جانبازشان اقای سعید منتظری هستند که عمری را در جبهه های جنگ علیه باطل گذرانده اند.

ایشان پس از ارتحال پدر معنوی جنبش سبز حضرت ایت الله العظمی منتظری(ره) دچار کسالت شدید روحی شدند و سرانجام دیشب به لقاء الله پیوستند.

خبرهای رسیده از قم حکایت از آن دارد که مراسم تشییع پیکر این همسر مکرم فقیه عالیقدر فردا ساعت ده صبح از منزل ایشان به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع می شود.

جرس درگذشت این مادر شهید و بانوی مومنه را به خانواده محترم و مردم ایران تسلیت می گوید.

خبرهای تکمیلی بزودی ارسال خواهد شد.


پیام تسلیت آیت الله بیات زنجانی
آیت الله بیات زنجانی با ارسال پیام تسلیتی به بیت آیت الله العظمی منتظری ، رحلت این بانوی مکرمه را به فرزندان ایشان تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت از مجاهدتهای این بانوی مومنه در راه اسلام و انقلاب تقدیر و تمجید شده است.

تصویر این پیام تسلیت به شرح زیر است:
  


Balatarin Donbaleh Share/Bookmark

۱۳۸۹ فروردین ۴, چهارشنبه

7 سین سهراب



Balatarin Donbaleh Share/Bookmark

۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

کاسپین کیه ؟ ، من فقط ندا و سهراب رو میشناسم


مگه کم بودند شیر مردان و شیر زنانی که جونشون رو کف دستشون گذاشتند و برای این مملکت خون دادند ، و همچنین مگه کم بودند کسایی که از بغل این شهیدا به پست و مقام رسیدند ؟
حالا کاسپین هم روش .
  چه این خبر راست باشه چه دروغ ، برای من یکی فرقی نمیکنه . من میدونم که ندا و سهراب به دست جلادهای این حکومت کشته شدند درحالی که هیچ وسیله ای برای دفاع نداشتند، حالا نامزد اینها به این وسیله گرین کارت بگیره یا نه ، به خودشون ربط داره ، تو اصل ماجرا هیچ فرقی نداره.

هرچند خبر خوبی برای ما نیست!!!
 
اصلا این آدم چند روز زندانی کشیده ، اصلا صحبت حساب کشی نیست ، آخه وقتی دوستان رنج کشیدمون همچون عیسی سحرخیز هنوز دربندند ، ما چرا باید فکر یه پناهنده به اسراییل باشیم؟
 رهبرای ما الان تو زندانند ، نه جای دیگه ، این یادمون باشه!!!


کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان به اسرائیل آمده و در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرد

Balatarin Donbaleh Share/Bookmark