۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

کاسپین کیه ؟ ، من فقط ندا و سهراب رو میشناسم


مگه کم بودند شیر مردان و شیر زنانی که جونشون رو کف دستشون گذاشتند و برای این مملکت خون دادند ، و همچنین مگه کم بودند کسایی که از بغل این شهیدا به پست و مقام رسیدند ؟
حالا کاسپین هم روش .
  چه این خبر راست باشه چه دروغ ، برای من یکی فرقی نمیکنه . من میدونم که ندا و سهراب به دست جلادهای این حکومت کشته شدند درحالی که هیچ وسیله ای برای دفاع نداشتند، حالا نامزد اینها به این وسیله گرین کارت بگیره یا نه ، به خودشون ربط داره ، تو اصل ماجرا هیچ فرقی نداره.

هرچند خبر خوبی برای ما نیست!!!
 
اصلا این آدم چند روز زندانی کشیده ، اصلا صحبت حساب کشی نیست ، آخه وقتی دوستان رنج کشیدمون همچون عیسی سحرخیز هنوز دربندند ، ما چرا باید فکر یه پناهنده به اسراییل باشیم؟
 رهبرای ما الان تو زندانند ، نه جای دیگه ، این یادمون باشه!!!


کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان به اسرائیل آمده و در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرد

Balatarin Donbaleh Share/Bookmark

۵ نظر:

  1. hala shoma be in agha chi kar dari. in kojaye 80 million adamo gerefte ke asan ahamiati dashte bashe. green cardesham nooshe joonesh. kash be man midadan.
    kare khodeto bokon va har joori ke mikhay mobareze kon

    پاسخحذف
  2. Although I partially agree with you, please stop the blame game and don't make it more than it is. Caspian is still mourning and he is probably confused and is making poor choices including his visit to Israel at this time, which is not appropriate, because that would provide a tool for the regime to reemphasize foreign powers killed Neda. It would be best if someone like Makhmalbaff would get in touch with him and talk to him. Caspian is in a vulnerable state and people can easily take advantage of him and his situation. I saw him on VOA and he can't even talk properly. I also don't blame him if he wants to get a green card and enter the US. What do you suggest he does? He can't go back to Iran, can he? So, let's be patient and not judge him too soon.

    پاسخحذف
  3. اصلافرد مهم نیست، مهم آزادی هست و دموکراسی که شده با یک نفر برای ایران به دستش میاوریم.
    ماکان خان کجا بود وقتی ندا دست در دست استاد در راهپیمایی یا کوچه خیابان ها میچرخید؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  4. ما که بخیل نیستیم هر کاری می خواد بکنه فقط ما خودمون را بیشتر از این نباید مضحکه ی دست او کنیم در مراسم تقدیر از ایشون وقتی می بینم چقدر مصنوعی اشکهایش را پاک می کند من به عنوان یک زن بهم توهین می شه که انسانهایی که اهل سوءاستفاده هستند از تن در خون غلتیده ی ما زنان استفاده می کنند در نهایت هم مادرشون وخودشون به این همه استعداد می نازند و هیچ ارزشی هم برای ندا و زنان امثال ندا و من که زن معمولی هستم ارزش قائل نیستن. تا حالا شده از ایشون پرسیده بشه قبر ندا کدام سمت بهشت زهراست وهمه بشنویم که اصلن راه بهشت زهرل=ا را بلد نیست ولی مادر بیچاره ی ندا چشماش هم را ببندید میرسه به قبر ندا.ما باید عاقل باشیم از کاهی کوهی نسازیم این آقامی خواد هر جایی باشه به ما ربطی نداره. اما دوست ندارم در خلوتش به ما و روح ندا بخنده

    پاسخحذف
  5. کاملا با آین نظر موافقم که کاسپین جاسوس جمهوری اسلامیست. مدتهاست دلم می‌خواست به عنوان یک زن نظر خودمو راجب کاسپین maakaan حتا از روز اولی‌ که راجب ندا صحبت کرد بگم ولی‌ نخواستم جوّ رو متشنج کنم. من به آین مرد از روز اول شک داشتم. با خودم گفتم آین آدم به چه حقی‌ مسائل خسوسی یک کسی که آین گونه سمبل مبارزات مردم ایران نامیده شده رو در اختیار مطبوعات دنیا میذاره؟ آیا از مادر ندا از خانواده ندا اجازه گرفته؟ فرارش از ایران و گفتن آین که در زندان بوده. حتا شخصیت خودش،،،، من یک زن ایرانی‌ هستم و فرهنگ خودمونو میشناسم. حتا می‌تونم بگم که آین آدم از اون دسته مردهایی بوده که در آن واحد چند نامزد در گوش ‌او کنار داشته... بگذریم فقط خانواده ندای عزیز میتونن اونو تائید یا تکذیب کنند. کاسپین هر کی‌ که هست ما ملت با ندا و خانواده ندا هستیم و احترام کامل به زندگی‌ او و هر جانباخته دیگه برای وطن داریم. بگذارید همینجا برای خانواده ندای عزیز روشن کنیم که هیچ چیز رنگ خونه سرخ ندا که سنگ فرش وطن رو خیس کرد رو کم رنگ نیمیکنه، حالا جمهوریی اسلامی هر چی‌ می‌خواد آدم بفرسته هر جای دنیا. ما همه با هم هستیم....

    پاسخحذف