۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

هر چی میکشیم از دست این رهبرای خارج نشین میکشیم، از خمینی بگیر بیا اینور

اصلا داشتم شاخ در میاوردم ، همه سبز بودیم ولی به نفر کناریش اعتماد نداشت چون خودشو شبیه بسیجیها در آورده بود.
مگه موسوی نگفت با حفظ هویت تو 22 بهمن حاضر بشید، چرا اینقدر دو دستگی ایجاد میکنید ، به خدا اگه موسوی هم رییس جمهور میشد 1 ساله راهتون رو جدا میکردید.
بابا اینجا رومانی نیست ، اینجا اکراین نیست ، الان زمان قبل از انقلاب نیست.
آخه این ایده‌ی اسب تروا از مغز  کدومتون تراوش کرده بود.
ما خودمون هم همدیگر رو گم کردیم، باور کنید نصف جمعیت حداقل سبز بود ، شاید لااقل با 100 نفرشون صحبت کردم ولی همه بسیجی‌وار اومده بودند.
تازه تو برگشت که همدیگر رو شناخیتم شروع کردیم به شعار دادن که خیلیهامون رفته بودند.
فقط آب به آسیاب دشمن ریختیم.
ای خدا .... ، هر چی میکشیم از دست این رهبرای خارج نشین میکشیم، از خمینی بگیر بیا اینور.
بابا شما واقعا از شرایط ایران دورید.
هر چی قهرمان ملی بوده داخلی بوده ، از هر کی زخم خوردیم خارجی بوده.
فقط یه نمونه شرایط دکتر مصدق رو به ذهنتون بیارید که حتی برای معالجه حاضر نشد بره خارج از کشور ، چون گفت شاید به من اجازه‌ی برگشت ندن و جسدم تو غربت به خاک سپرده بشه.
واقعا که ما چقدر زود تاریخمون رو فراموش میکنیم.

Balatarin Donbaleh Share/Bookmark

۲۰ نظر:

  1. این رژیم باید سرنگون بشه آنهم تنها با نبرد مسلحانه باید سرنگون بشه
    گوشهایتان را باز کنید نه به موسوی نه به کروبی نه گنجی نه به نبوی نه به سروش آری به جوانان قهرمان سرنگونی طلب همان مجاهدان و فداکارانی که خواب را از چشم خامنه ای دجال روبودند

    پاسخحذف
  2. دوست من شنونده باید عاقل باشه . تا ما برای حرکت نگاهمون به خارج نشینه ، آش همین و کاسه همینه . اون بندگان خدا هم که قصد بدی نداشتند ، فقط از شرایط دورند . تقصیر ماست که هرچی از خارج میاد برامون وحی منزله . اونا یه پیشتهادی دادند ، این ما هستیم که باید ببینیم عملی هست یا نه ؟ بعد انجامش بدیم . حالا هم تاسف بر گذشته فقط دشمن شادکن هست . باید تجربه کنیم تا استاد بشیم . یادمون باشه پیروزیهای بزرک از دل شکستهای بزرک به دست میآن . ما بی شماریم . ما پیروزیم . این جبر تاریخ است .

    پاسخحذف
  3. بشین فقط برای خودت چرت و پرت سر هم کن،تا امثالت هم تایید کنن.خوب به خودتون نون قرض میدین ها.خیالت رو راحت کنم،اگر میخوای پیروز بشی از توهین به خمینی وخاتمی پرهیز کن.این مردم از مسلمان بودنشان پشیمان نیستند بلکه از این مسبدان و خودخواهان بیزارند.خمینی و راهش همچنان مرید دارد.حالا قبول نکن.البته اگر از دار و دسته سلطنت طلبها و مجاهدین باشی که یاسینه.و هر کاریت کنن حالیت نمیشه.

    پاسخحذف
  4. شما گول خورده اید بیش نستید از اوضاع مملکت هیچی نمی دونید یه مشت منافق شما رو گول زدند آگاه باشید با مردم باشید بسیجی محافظ ایران اسلامی است محافظ رهبرش است و آماده است هر لحظه جانش را فدای رهبرش کند آیا شما حاضرید جانتان رو در راهی که می روید فدا کنید !!!

    پاسخحذف
  5. آقایون جنگ مسلحانه در هیچ کجای دنیا به دموکراسی نرسیده
    خواهشا ، ملتمسانه ازتون میخوام تاریخ ایران و کشورهایی مثل لهستان و چک رو بخوانید که با نبرد مسلحانه تنها از این دیکتاتوری به دیکتاتوری دیگر رفته اند.

    راستی بسیجیها هم از فرصت سوء استفاده نکنند ، میدونم شما با پدیده ی نقد درونی اصلا آشنایی ندارید و خیال میکنید ما ناامید شدیم
    ولی به همین خیال باش

    ما گول نخوردیم و میدونیم برای چی داریم فعالیت میکنیم ، اگر دست به خشونت نمیزنیم به خاطر اینه که هدف ما براندازی و ... نیست
    رسیدن به دموکراسی و آزادی برای همه، هدف ماست که فقط و فقط از راههای مسالمت آمیز و غیر خشونت آمیز در تمام دنیا امکانپذیر بوده و ما هم همون تجربه ی موفق کشورهای دیگه رو دنبال میکنیم

    پیروزی با ماست ، چون ما برای کیک و ساندیس نیومدیم

    پاسخحذف
  6. رهبر خارجی کجا بوده؟ این حرفا چیه؟ گولت زده هر کی بهت گفته جنبش سبز رهبر خارجی داره! جمع و جور کن خودتو! من نمیشناسمت اما "تو با این حرفات" داری آب به آسیاب دشمن می ریزی! خوب فرضا اشتباه تاکتیکی کردیم. آدم زندگی می کنه و یاد می گیره! گله گزاری و گردن این و اون انداختن رو خوب بلدی ولی ایده واسه چیکار کردن تو 22 بهمن رو از "رهبر خارجی" گرفتی؟؟؟ حرفای ناامید کننده ات رو هم تو دلت نگه دار. اینجوری که نمیشه خون شهدامون رو به ثمر برسونیم. باید قوی باشیم. این بازی فوتبال نیست که تو نود دقیقه به سرانجام برسه! انتظار داشتی امروز تهران رو از دست خامنه ای درآری؟! رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود، رهرو آنست که...

    پاسخحذف
  7. "رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود، رهرو آنست که..."
    عالی بود

    ما 8 ماهه که داریم ریختن کاخ استبداد رو نزاره میکنیم
    حالا قرار نیست یه شبه بریزه

    موفقیت جنبش به پایداریشه تا در وقت مناسب ضربه اش رو بزنه

    پاسخحذف
  8. خدا شاهده خیلی از رفیقام که تو این 5 ساله طرفدار سرسخت احمدی نژاد بودند ، برگشتند
    موفقیت جنبش به پایداریشه تا در وقت مناسب ضربه اش رو بزنه
    ما پیروزیم چرا که میدونیم برای دموکراسی و آزادی باید بها داد ، آزادی مجانی نیست
    و در ضمن ما برای کیک و ساندیس و پاداش و اضافه حقوق و رانت و ... نرفتیم راهپیمایی.
    و در ضمن خرج امروز من 600 تومن شد ، خرج حکومت برای کنترل من چقدر شد؟؟
    اینها همش نشانه ضعیف شدن حکومت و قوی تر شدن ماست

    پاسخحذف
  9. از ماندلا و گاندي ياد بگيريد. شما پيروز نهايي هستيد صبر پيشه کنيد شما تمام فرصتهای حکومتو تبدیل به تهدید کرده اید و جشن هاشونو اذیت و عزا کرده اید. بدبختها 6 ماهه تو کابوس 22 بهمن هستند و از فردا تو کابوس چهارشنبه سوری!! با اين همه فشار و تهديد حکومت و بستن راههاي ارتباطي و سانسور و تفرقه افکني و زندان کردن پيشبران فکري جامعه خيلي خوب عمل کرده ايد.زماني است که بايد تمام دوستانتون را حفظ کنيد خود آقاي خميني روي دوش مجاهدين و کمونيست ها و دهها گروه ديگر بالا رفت و بعد انقلاب را تصرف کرد و صاحبان انقلاب را کنار گذاشت!! هنوز هيچي نشده هول شديد! کمي تجربه کنيد تا مثل آخوندها کشور را به 50 سال قبلش بر نگردونيد.

    بابا 30 سال امکانات کشور زرخيز ايران دستشون بوده و از غفلت و اعتماد اوليه مردم سواستفاده کرده و چند نسل را آموزش داده اند شماها کار بزرگي کرده ايد که خواب يک حکومت مستقر با قساوت و خشونت دهها برابري شاه را برهم زده ايد خودتونو باور کنيد شما داريد اثبات ميکنيد حکومت ديني کارآيي نداره.
    حالا هم بايد برنامه ريزي ميان مدت و طولاني مدت کنيد وبفکر انتقال جنبش به لايه هاي کم سواد و روستاهاي دور دست باشيد راستي شما بله خود شما فيلمهاي عاشوراي 88 را به دست چند نفر در چند شهر رسونديد؟؟

    شما رسانه هستيد منتظر نباشيد تا حکومت با پول نفت و تجهيزات روسي و چيني همه فضاي تنفسي ارتباطي شما را ببنده(مجبوره بخشي از پولهاي ارسالي براي راه اندازي جنگ در لبنان و سودان و يمن و ... را خرج سانسور شبکه ها و خريد باتوم و تجاوز به مردم خودش کنه!! و اين يعني تيشه به ريشه روحانيت شيعه و آزادي مسلمانان واقعي).

    مطمئن باشيد خامنه اي دروغگو ميدونه چه گندي زده و چقدر از وفادارانش ريزش کرده اند . ميدونه که در هر صورت نميتونه تاريخ را به اواخر سال 87 برگردونه که آقايي ميکرد! ميدونه بيشتر اين جمعيت 22 حاضر يا ضدش هستند يا حداقل باهاش نيستند اما اميدواره چون ميدونه نون مردم گرسنه دستشه ميدونه هنوز بادين فروشي ميتونه گول بزنه و ملتو از شهر ري و ورامين و روستاهاي ساوجبلاغ با يه چلوکباب و ... بياره تهران ميدونه اگه منابع کشورو به قدرتهاي خارجي بفروشه ميتونه بيشتر از اين حکومت کنه .
    از کلافگي کارکردهاي شما به گه خوردن افتاده و ميدونه جايگاهش نزد روحانيون سنتي و کشورهاي معتبر چقدر افت کرده ميدونه اندازه يک دهه در اذهان مردم مسلمان و دنيا پسترفت داشته و ديگه با پول و کمکهاي مالي به بدبخت هاي جهان نميتونه يه نسخه هم رساله احکامشو بفرسته!! ولي خوب بايد حفظ ظاهر کنه و دروغ بگه. بذاريد بگه بنفعش نيست و اعتبار نداشته اش را خرابتر ميکنه احمدي نژاد اونو جک مردم کرد. بيشتر تفکر کنيم . با هم مهربانتر باشيم. هيچ عجله اي نکنيد فقط روشنگر باشيد اونها خودشون در اولين فرصت فرار ميکنند.

    پاسخحذف
  10. درود بر همه دوستان، در راه پیش بسوی آزادی، حتی شکست نیز نوعی تجربه برای آینده و پیروزی به حساب می آید . پس برای ما حرکت دیروز ۲۲ بهمن نوعی پیروزی و برای رژیم ضد مردمی جمهوری اسلامی نوعی شکست بود . اگر به رسانه های جهانی نگاه کنیم به این موضوع پی می بریم . مساله مهم این است که ما خطرها را تبدیل به فرصت ها، شکست ها را زمینه ساز پیروزی کنیم . یادمان نرود که جنبش به پایان نرسیده بلکه تازه آغاز شده است . خواهش می کنم که با یک شکست سرافکنده نشویم و با یک پیروزی بر خود نبالیم.
    دیدگاه خونسردانه و خردمندانه رمز پیروزی ما است .
    امیدواری و مثبت نگری نیز سلاح دیگری برای رسیدنه پیروزی می باشد . سپاسگزارم

    پاسخحذف
  11. از یک طرف ما عکسهای گوگل رو می بینیم که نشون میده در محوطه میانی میدان که مورد نظر طرح بود جمعیت خیلی کمی نسبت به بیرون محدوده هست. اساسا نمی تونستند تعداد زیادی اونجا حاضر باشند تا این طرح رو عملی کنند. از طرف دیگه کسی نظری رو میده که ما میتونیم قبول کنیم یا نه. بعد از چند روز بحث و رای گیری، عده ای متقاعد میشن و میگن رفتند اون تو، ولی نتونستن کاری بکنند. بعد صدا و سیمای پفیوزی که اگر سر تا پای میدون آزادی رو هم سبز کنید، با وقاحت فیلم پارسال رو میذاره و میگه اینها همه طرفدار دولتند مایه دعوای ساده لوحانه شما شده. با همین بحث بیخودی موجب شدید که الان تو روزنامه های آمریکا و اروپا کلی مقاله در مورد شک سبز ها به رهبران و امکان پیروزی و اینها بنویسند مثل نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز و واشنگتن پست . من نمیگم اینی که اونها می نویسند ارزش حیاتی داره، اما این موضعی که شما علیه این طرح که حداکثر موجب هدر رفتن وقت ۵۰۰ نفر شده، نادیده گرفتن حضور ۱۰۰ ها هزار نفر در تهران و شهرستانها و تاثیر اونهاست. حالا اینجا و در بالاترین هی صفحه صفحه بد و بیراه پر کنید تا مقصر پیدا کنید در ذهن خودتون و خوراک برای کیهان که اینها به جون هم افتادن.

    پاسخحذف
  12. ما مشکلمون یه ایده بود که درست روش فکر نشد، بحث نشد ، ولی خودمون اون ایده رو پذیرفتیم، بدون اینکه به هشدارهای یه عده از دوستانمون توجه کنیم
    قرار نیست این یه اشتباه بشه شمشیر و باهاش گردن بقیه رو بزنیم !!!
    ما اول از همه باید به خودمون بگیم چرا روی حرف ایشان بدون فکر حساب کردیم ؟
    مسئله رو ما ایجاد کردیم
    همین سازگارا که میکوبینش ، اگر ایده 5 شنبه هاش نبود ، 18 تیر انقدر خوب برگزار نمیشد
    هنوز هم ایده های خوبی میده
    خواهشا از موسوی ، خاتمی و کروبی هم انتظار اشتباه داشته باشید ، چون اونها هم انسانند و فرشته نیستند
    مثل اینکه خیلی ها رهبری میخوان که اشتباه نکرده باشه، نداریم که ...
    لخ والنسا در لهستان با اون حالی که با شکوندن قدر کمونیست بسیار محبوب شده بود ، در زمان نخست وزیریش به یکی از غیرمحبوب ترین ها تنزل کرد، چون به قول خودش باری اداره دولت ساخته نشده بود
    هر کس رو برای جایگاهی که داره و شایسته ی اونه قبول و دوست داشته باشیم
    رهبر سر جای خودش
    تحلیل گر سر جای خودش
    طنزپرداز سرجای خودش
    مفسر سرجای خودش
    خبرنگار سرجای خودش
    و.......
    انتظار اشتباه هم باید داشته باشیم، رهبر فرشته یا پیغمبر وجود نداره

    خطاب به دستان ناامید هم بگم
    خواهشا اگر دنبال رفتن ره 100 ساله در یک شب یا بدون هزینه هستید ، اسم خودتون رو آزادیخواه نذارید

    پاسخحذف
  13. من که دیگر زبانم قاصر است با شنیدن و دیدن این همه درد و زجر و کشیدن اینهمه حقارت فقط میتوانم بگویم ای خداوندگاران قدرت بس کنید. بس کنید از این همه ظلم و قساوت ... بس کنید.

    پاسخحذف
  14. دوست من مشکل این است که جنبش سبز حاضر نیست یک رهبری منسجم برای خودش برگزیند و منظم و با سازمان کار و تقسیم کار حرکت کند. باید هسته های مقاومت تشکیل شوند باید کمیته های محلی ایجاد شوند و یک کمیته مرکزی متشکل از رهبران جوان که درصحنه هستند و هدفشان تغییر حکومت و ایجاد جمهوری سکولار است بوجود آید . جوانان به خودشان کم بها میدهند و هنوز دنباله رو نسل قبل از خود هستند. اینهمه فداکاری و اینهمه ایده های نو و اینهمه تلاش باید جمع شود و دریک نقطه متمرکز شود . نباید فقط به اینترنت و حرفها ی خارج از کشوریها تکیه کرد . باید اطلاعیه های تظاهرات از یک شورای رهبری و یا کمیته مرکزی داده شود و توسط کمیته های محل درهمه شهر پخش شود باید با مردم طبقات کم درآمد و جبوب شهر ارتباط دایم برقرار کرد و آنها را به صحنه کشید تظاهرات باید بصورت غافلگیری انجام شود مسلم بود که 22 بهمن را رژیم روز خودش میداند و امکان نداشت که بگذارد از دستش دربرود ولی بهرحال انعکاس جهانی تظاهرات مردم هم خوب بود و نباید ناامید شد واینهم یک تجربه گرانقدر است برای آینده

    پاسخحذف
  15. داستان از اینجا شروع شد. هر شب مناظره هارو نگاه میکردیم میون چهار کاندیدایی که مجبور بودیم خواسته یا ناخواسته یکیشونو انتخاب میکردیم از یه طرف رسانه های خارجی شلوغش میکردن یکی باسیاست یکی بی سیاست چون خبر از درد مردم داخل ایران ندارن درسته خودشون هم دربه درن ولی از دربه درترین مردم ایران درست خبر ندارن یک سری میگفتن رای ندین و سی سال هستش که با حرفهای شاید درست و بی موقع فکر مردم و از هدفشون دور کردند و میکنند مردم سبز پوش به دنبال رایشون قبل از انتخابات شادی میکردند تا اون زمان مردم و اینقدر شاد ندیده بودم خوشحال بودم که مردم هدف پیدا کردن و دلمردگی از سینه هاشون رخت بر کنده بود عجب شوری داشتن چه اتحادی داشتن فقط تو دو دوره این شور انتخابات رو در مردم دیدم یکی دوران دوم ریاست جمهوری آقای خاتمی یکی هم برای آقای موسوی حالا هم به هر دلیلی نتونستن رایشون و پس بگیرن (مردم حق رای ندارن) تو ایران با هم اتحاد داشتن اگر میدونستین زندگی کردن یا حتی نفس کشیدن چقدر برای مردم در داخل ایران چقدر سخت شده هیچوقت اینقدر دخالت نمیکردن شاید هم میدونن ولی کینه هارو از سینه هاشون بدور نکردن و هر کسی فقط داره برای خودش و راحت طلبی خودش سازی میزنه یا منم میزنه ! اگه این همبستگی و اتحاد کلام میونمون بیشتر میشد و بین همه ادیان و قومهای مختلف تفرقه کمرنگ میشد (مردم ایران زودتر از اینا به آرامش میرسیدن) اگه رهبران خارجی !!! یکپارچه از موج سبز حمایت میکردند و اینقدر آب رو گل آلود نمیکردن ایران به این روز نمی افتاد و اگر باز به راهشون ادامه بدن وضع از این چیزی که هست بدتر میشه بیاید کینه ها را بدور بریزیم و فقط از گذشته پند بگیریم فکر انتقام را از سر برون کنیم و بر سر دین دعوا راه نیندازیم ایران مال فارسها نیست متشکل از ترک لر کرد عرب فارس بلوچ و مسیحیت مسلمان زرتشت بهایی و ... میباشد دعوا بر سر این چیزها نیست اینها همش بهانست کمی هوشیار تر شوید تا ایرانمان همچنان بماند چون نگینی بر نقش جهان.

    پاسخحذف
  16. تاکتیک است تروا راهکار سید ابراهیم نبوی بود.
    این نظر در سایت جرس بتاریخ 12 بهمن به انتشار در آمد.
    //.rahesabs.net/story/9213/www:http

    پاسخحذف
  17. خاک برسر ما که ابراهیم نبوی جلف که آدمو یاده حجتی (حجی جون) میندازه ،شده از رهبران جنبش!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  18. کیک و ساندیس!
    بابا امسال شماها یه کاری کردید که این ملت عزیز با گلوی خشک اومدن و با گلوی خشک هم رفتن. البته با عشق اومده بودن و این چیزها مانعشون نمیشد.
    فرق ما بسیجی ها با دیگران اینه که یک رهبر گل داریم که حاظریم عزیزترین چیزمون یعنی جونمون رو براش فدا کنیم. یکی گفت که ما تو بسیج نقد درونی نداریم. بله اگه منظورتون از نقد درونی آتش زدن سطل زباله، بانک، مسجد و صدمه زدن به اموال عمومی هست ، ما نداریم.
    تعداد مردم رو تو راهپیمایی 22 بهمن تو کل ایران دیدید؟! اگه شما و دوستان خارجیتون این تعداد حامی رو داشتید مطمئن باشید خدا رو بنده نمیشدید.

    من و بچه محلی هام از صادقیه تا آزادی و از آزادی تا میدان نور پیاده رفتیم چون ماشین پیدا نکردیم. این هم قابل توجه اونهایی که گفتن با اوتوبوس آوردنشون و بردنشون.
    نکته آخر، من همتون (چه بسیجی چه عادی و چه جنبش سبزی) رو دوست دارم تا حالا هم با هیچ یک از هم وطن هام سر مسائل سیاسی دعوا نکردم. مطمئن باشید وحدت بین ایرانی جماعت رو نمیشه به هم زد.

    پاسخحذف
  19. جالبه که این سایت حتی یه بازدید کننده از ایران نداره ، این یعنی یا همه خارج کشور تشریف دارند یا اینکه دارند از فیلتر شکن استفاده میکنند.

    شمایی که میگی نمیترسید و حاضرید جونتون رو فدا کنید و .... اگه راست میگید این اینترنتی که 30،40 درصد جامعه بهش دسترسی دارند و اونهم نه درست و حسابی و نه دائمی ، رو آزاد کنید .
    از چی میترسید ، جامعه باز ؟؟؟
    به قول معروف آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است .
    اگر راست میگید و اینقدر زیادین ، چرا به ما مجوز راهپیمایی همیدین ؟؟
    شما اگه دزدی نکرده بودین ، اختلاس نکرده بودین ، آدم نکشته بودین ، تجاوز نکرده بودین و ..... اینقدر از فضای بدون سانسور نمیترسیدین

    به قول دکتر شریعتی
    اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت،
    اگر مثل خر قوی باشی،بارت می كنند،
    اگر مثل اسب دونده باشی،سوارت می شوند
    … فقط از فهمیدن تو می ترسند....

    وصیعت اغا محمد خان قاجار به فتحعلیشاه
    مادامی که میخواهی براین سرزمین حکومت کنی ، مردم را گرسنه و بیسواد (ناآگاه) نگهدار

    پاسخحذف
  20. دوستی که گفتی طرح اسب تروا وشکستش تقصیررهبران خارج نشین بودمن نمیفهمم چرامامثل عقب مانده هادائم دنبال رهبرمیگردیم وهرگزنامی از شوراهای ملی ومردمی نمیبریم ازآن گذشته وقتی برای عنوان کردن نام رهبران اکثراازگنجی وامثال سازگارا نام میبرید چه انتظاری داریدچراماملت همیشه برای رهبری دنبال افرادی میگردیم که سابقه خودشان چندان جالب نیست ؟خیلی ازجوانان که فکرمیکننددارندمبارزه میکنندوبه خیال خودشان باطرفداری ازموسوی زمینه انتخابات آزادرافراهم میکنند گمان میکنند آقای موسوی اجازه رفراندوم برای تعیین حکومت رامیدهد؟آقای خمینی درپاریس اصلا حرفی از حکومت وولایت فقیه ونظام اسلامی نمیزد ومرتب میگفت تنها رای مردم ودمکراسی مهم است اما دیدیدچه کرد؟آقای موسوی که ازحالاتکلیف خودرابا مردم معین کرده وعلناهدف راچهارچوب نظام قرارداده نه برادر ما مردم عادت داریم همیشه بیراهه ترین بیراهه راانتخاب کنیم .خوب ماادعای آزادی راداشتیم وبسیجیها مدعی ولایت بودند درشب 22بهمن ما درخانه خوابیدیم وآنها خیابان راتصرف کردندوتاصبح بیدارماندند پس برد باعاشقان ولایت بودنه بامامدعیان عشق ایران زیراما بدنبال رهبرانی رفته ایم که ازقبل کودتا برای دعوت مابه آرامش انتخاب شده اند وما ملت که هرگزفکرنکردیم اینهاکه اینچنین درمدتی کم بدون ترس از بی آبرویی این همه جنایت کردندچگونه گذاشتندبه آن راحتی آن مناظره هابرگزارشودواز آقای موسوی رهبرساخته شود یادتان باشد که ایشان هم از صافی خبرگانی ردشدندکه دستوررهبررااطاعت میکنند وحکومتی که طاقت شنیدن کوچکترین اعتراضها رانداردوازکشتن هم باکی نداردچطوربه همین سادگی آقای موسوی راآزادگذاشته تا بقول خیلیها رهبرجنبش باشد اگرمیگوییدازمردم میترسندبایدخیلی ساده باشید که چنین فکری کنیدمگر ندیدید با آیت الله های بزرگترچه کردند؟نه عزیز تمام راه به بیراهه بردندمان.

    پاسخحذف