۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

شکنجه و تهدید به تجاوز فرزند مهدی کروبی در مسجد

با این اوضاع احوالی که ایران داره جلو میره ، من فکر کنم شعار مردم از برچیده شدن زندانهای سیاسی به برچیده شدن مساجد برسه .
آخه کی باور میشه تو نظام دینی و الهی ، فرزند کروبی رو همراه یه عده ی دیگه ببرند به مسجد و اونجا شکنجه کنند. حتی تهدید به تجاوز هم بشند ، تو مسجد .

اگه قرار بود با برچیده شدن کابارهها و شهرنو این کارها تو مسجد انجام بشه ، خوب چرا برداشتیدش.
اگه قراره به جای زندان ، مردم رو تو مسجد شکنجه کنید ، خوب چرا اسمشو میزارید مسجد .
من واقعا گیج شدم.
خودتون نامه ی فاطمه کروبی به خامنه ای رو بخونید:
لینک بدون فیلتر
منبع اصلی

Balatarin Donbaleh Share/Bookmark

۳ نظر:

  1. man yadame chand sale ghabl dar masjedi dar shiraz bardarane basiji be yek dokhtare bipanah chand nafari tajawoz karde budand hala khube ke faghat tahdid bude !!! khoda albate behtar midanad

    پاسخحذف
  2. با درود به خود خدا،

    و اما:

    چاه زن همیشه خودش ته چاه! بله، این چنین است رسم روزگار! در دوران ریاست آقای کروبی این رژیم از خدا بی‌ خبر و این رژیم خونخوار و آن مجلس از خدا بی‌ خبر، (در زمان پادشاهی آقای کروبی) من دو تا از برادرانم به جرم مشروبخری(بله با افتخار میگویم) به پای جوخی اعدام سپرده شدند.(۱۹ سال و ۲۳ سال). آن زمان مگر شما سرکار خانم کروبی ، عذر می‌خواهم، مگر کار و کور بودید که به آقای کروبی سر مجلس شا م بگویید که چرا در این مملکت جوانان را می‌کشید؟؟؟ اما حالا که نوبت شما شده ما و جهان باید برای شما و مملکت عزا بگیریم؟


    از نظر من شخصاً، خدا کند که این جنایت آنقدر ادامه پیدا کند تا تخم اسلام و شیعه از سر زمین ایران کنده شود.

    ۲۰ سال است که ما در غربت نان شوم ننگ اسم شما را می‌خوریم، ۲۰ سال است که شما از خدا بی‌ خبران، بی‌ وجدانان بر آن سر زمین جنایت و حکمرانی می‌کنید، حالا هر آنچه که کشتید دورو کنید. این سر سوزن است. حالا تازه شروع میشود، ببینید که آخر کار شما به کجا خواهد رسید.

    سر کار خانم کروبی و آقای موسوی مگر در زمانی‌ که شما بر سر اسب قدرت سوار بودید،، حکومت، حکومت عدل علی‌ بود؟ مگر در آن زمان در این مملکت زیر دست شما و در روی چشم شما در ایران خون ریزی نشد؟ حالا ما باید غصهٔ شما‌ها را بخوریم. شما آخوندها با این خرفات و مزخرفات ۱۴۰۰ سال پیش، ایران را و فرهنگ ایران را نابود کردید.شماها به هموطنانتان خیانت کردید، شماها از حیوانات هم پستر هستید.

    خدایا، هر چه بیشتر این روح سیاهان را رسوا کن.

    با درود به کسانی‌ که در رسوایی شما دریغ نمیکنند.

    با احترام به همه.

    دکتر بهمن سرشاری از هامبورگ، آلمان(بیمارستان و کلینیک دانشگاه هامبورگ)

    پاسخحذف
  3. سلام.
    باید پای اینها از مساجد برچیده بشه. مملکت و فرهنگ و دینمون رو یه جا اشغال کردن.

    پاسخحذف