۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

من و تو این بازی حقوق بشر

راستی واقعا ما کجای این بازی حقوق بشری هستیم ، اینکه چین تنها دلیل خود برای همراهی ایران، نفت ارزان ایران و مشکلش با امریکا بر سر تایوان اعلام می‌کند. اینکه نهایت کارش می‌شود صدور بیانیه‌های حقوق بشری یا همراهی جامعه جهانی با تحریم یا جنگ با ایران که درنهایت دود همه‌ی اینها تو چشم ما مردم می‌ره.
واقعا دولتی که هنوز امضای قرارداد هسته‌ای‌اش خشک نشده، زیرش میزنه ، دولتی که روز و شب به همه دروغ میگه ، دولتی که از ترس تظاهرات ایرانیان خارج از کشور علیه احمدی‌نژاد ، لاریجانی رو به جاش می‌فرسته اجلاس ، دولتی که از ترس مردمش ، شب‌ها خواب نداره ، 22 بهمن و 4 شنبه سوری براش کابوسه، تو کارهای روزانه‌اش مونده ، آخه این دولت رو چطور میشه با حرف اصلاحش کرد.
بابا 4 تا سرور مجانی بزارید کمک این فیلتر نویسها ، نمی‌خواد میلیون دلاری خرج آدم کردن لاریجانی و امثالهم کنید ، برادر من ما با اینها بزرگ شدیم ، خودشون اینکارند ، با حرف از کارشون منصرف نمیشند.
بابا میخواهید برادریتون رو ثابت کنید ، بسم الله ، اون بودجه‌ای که گفتید میدیم برای کمک به دسترسی آزاد به اینترنت کجا رفت ، اونجا هم بخور ، بخوره!!.
با اون حالی که ازتون به خاطر تلاشتون ممنونم ولی این چیزها اگه چین و روسیه و سومالی و .... رو آدم کرده ، اینها رو هم آدم میکنه.
از ما گفتن بود این چیزها باسه فاطی تومون نمیشه.

در زیر کاریکاتوری رو میبیند در مورد حقوق بشر
در این کاریکاتور خانم شیرین عبادی به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی صلح نوبل هم به جرج بوش و هم به خامنه‌ای نمره‌ی F مردودی رو داده :



Balatarin Donbaleh Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر